czwartek, 17 lipca 2014

rozdaję to i owo ....do 10 sierpnia

Tak jak zapowiedziałam, tak też słowa dotrzymuję. 
Ogłaszam Candy bez szczególnego powodu. 
A może jednak jest powód ... chciałabym kogoś obdarować igielnikiem i zawieszką serduszkiem.
Specjalnie na tę okazję uszyłam ten zestawik  w tonacji czarno - białej.

Zasady ogólnie znane:

1. Candy dla każdego.
2. Możesz, chcesz , lubisz obserwuj - nie nalegam, ale to miło kiedy przychodzisz częściej, a nie tylko po wygraną.
3. Możesz polubić mnie na FB - tam również ogłaszam konkurs, zwiększysz tym soje szansę na wygraną -     na FB inny zestaw kolorystyczny
4. Zostaw komentarz pod tym postem, którym to wyrazisz chęć udziału w zabawie.
5. Wyniki 11 sierpnia.
6. Przesyłka tylko na terenie Polski.
7. Podlinkuj baner na swoim blogu -  jeżeli masz, jeżeli nie posiadasz bloga zostaw swój adres e- mail.

Życzę Ci wygranej
igielnik rękodzieło








43 komentarze:

  1. Cuuuuudy zestawik! :)
    Bardzo chetnie wezme udzial w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyrażam chęć udziału, banerek na mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje upominki są śliczne, więc z radością staję w kolejce, na FB też byłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez sie zglaszam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja teę chętnie :)) i zostaję na dłużej... :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się i ja :) banerek już wisi :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja również się zgłaszam- może i mnie dopisze szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja jestem chętna :) pozdrawiam serdecznie
    ruszczyk.milena@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancki zestawik, zapisuję się z radością i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. witaj ale tu znajomych widze u ciebie a przybylam z rewityta no i sie bawimy bo ja rowniez sprobuje szczescia u ciebie tak jak ty u mnie - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Mojej mamie - krawcowej z pewnością przydałby się igielnik :)
    Zgłaszam się :)
    e-mail: sylwag15@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się, obserwuję ;)
    email: anita_96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Najpierw podpięłam banerek u siebie, a teraz staje w kolejce. :)
    Może się uda... :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział :)
    Banerek http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję :)
    Bannerek na:
    owlangle1.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się bo serduszko mnie zauroczyło <3
    Obserwuję jako: włosovelove.
    Lubię na FB jako: Syndia D.
    Baner: http://wlosovelove.blogspot.com
    email: wlosovelove@o2.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowności rozdajesz :) Chętnie się zapisuję:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    i z miłą chęcią zostaje na dłużej bo bardzo fajny blog:)
    Zapraszam również na moje candy http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/2014/08/moje-pierwsze-candy-motylkowe.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Naprawdę cudny zestaw, a na blogu panuje miła atmosfera, będę wpadać częściej. I oczywiście zgłaszam się :)
    adusiaczek33@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spróbuję, a nóż się uda :)
    mail: boo_oo@o2.pl
    oczywiście obserwuję :)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie biorę udział :)
    Obserwuję i będę obserwować.
    Dałam like na fb :))
    E-mail: basiaa.wisinska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję tutaj i na fb jako: Basia Wisińska :))

      Usuń
  22. Super kolorystyka, Chętnie się pobawię. Zapraszam też do siebie na candy . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie się pobawię. Zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. banerek na http://kanwuje.blogspot.com/
    lubie jako kanwuje
    obserwuje jako futrzak1694 ;)
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. biorę udział :)
    obserwuję jako: Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wezmę udział w candy i z pewnością zostaję na dłużej. :) Banerek dodałam na blogu My small life, ale szczerze mówiąc blog jest na razie nieaktualny i na niego nie wchodzę, więc podam też e-mail:
    natala0900@onet.eu
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie postanowiłam zabrać się za szycie a taki igielnik mógłby być moim talizmanem :)

    Zgłaszam się bom łasa na nagrody,
    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj. Bardzo podoba mi się twój blog. Miło się go czyta. A co konkursu to:
    Obserwuje jako: Izabela Rejman,
    Polubiłam na FB: jako Izabela Rejman,
    A co do banera to nie chce się dodać ale podam email: izabelarejman656@gmail.com
    Pozdrawiam :) izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Również się zgłaszam.
    Baner: http://meineabstraktion.blogspot.com/p/konkursy_6850.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Z przyjemnością sprobuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się ! :D
    Banerek na xtestowane.blogspot.com
    Obserwuje jako Testerka Produktów
    lubie na fb jako XTestowane

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się ! :D
    Banerek na http://apetycznykasek.blogspot.com
    Obserwuje jako Klaudia kowalczyk
    lubie na fb jako Apetyczny Kąsek

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako : martalobos
    Lubię jako: Marta Dąbrowska

    Swietna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny zestawik :) chętnie się zgłaszam i pędzę na fb polubić

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie spróbuję szczęścia tym bardziej, że lubię połączenie czerni z bielą :)
    Banerek umieściłam tutaj: http://quillingowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się i ja:
    pozdrowionka:)
    banerek tu: isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zgłaszam się :)
    Obserwuje jako Barbara Danielska
    na FB lubię jako Basia Danielska
    udostępniłam: https://www.facebook.com/baska.barbara.71/posts/1447084185568819
    e-mail: duszyczka2000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuję jako dobiezka :)
    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń