piątek, 11 lipca 2014

Nie tylko róże - piękne candy

Witam wszystkich cieplutko . . .
... tak, tak - myślę sobie, że lepszego startu w wakacyjny czas nie  mogłam sobie wymarzyć!!! Kiedy stawałam w kolejce po tego oto cukierasa wątpiłam w wygraną, bo bardzo mi zależało na takim etui, a kiedy na czymś mi zależy zazwyczaj tego nie dostaję. A tu proszę ... piękne z pożytecznym. Moje okularki się wpasowały idealnie. 
Z główną wygraną przyjechały do mnie jeszcze serwetki - śliczne wzory, może teraz zmobilizuje się do ponownego tworzenia  w decoupage - i do wszystkiego jeszcze dołączona zakładka , bardzo energetyczna i optymistyczna - zielona w biedroneczki. Czego można więcej chcieć.

Takie śliczne etui tworzy Marta z bloga
 http://nietylkoroze.blogspot.com .

Oczywiście zachęcam do obserwowania bloga, a przynajmniej zaglądnięcia, gdyż prace Marty są ładnie wykonane i widać , ze technika decoupage jest jej najbliższa. Tworzy cudne pudełka, zegary, ozdabia dzbany, tace . . . oj mnóstwo tam się dzieje.  




decoupage
Etui - decoupage

Etui - decoupage

4 komentarze:

  1. Gratuluję wygranej :) Etui jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zaglądam na maila, żeby się dowiedzieć czy wszystko dotarło...

    Tak więc kamień z serca! Cieszę się Aniu, że Ci się podoba i okulary wchodzą.
    No i dzięki za reklamę bloga. :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Aniu, etui jest wytworne i bardzo piękne, niech Ci dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń