środa, 4 marca 2015

Powrót i Aukcja dla Nadii.

Dziś, po dość długiej przerwie, jestem znów na swoim blogu :) W tym roku po raz pierwszy. 
Sprawy techniczne niestety nie pozwalały mi swobodnie kontynuować w Nowym Roku blogowego pisania.
 Pewnie nadal pozostawałabym w tym niebycie, ale zmobilizowała mnie pewna sytuacja 
do umieszczenia tego posta właśnie dziś, już. 

Może cześć z blogowiczek już wie o akcji organizowanej na rzecz Nadii


jednak ja napisze kilka słów od siebie. 

Zostałam poproszona, zachęcona, zaproszona jak zwał tak zwał
 do wzięcia udziału w aukcji charytatywnej dla chorej Nadii, która organizuje 
Bunny Dreams





Bez zastanowienia powiedziałam, że oczywiście się przyłączam do akcji.

Akcja polega na aukcji przedmiotów wystawianych na FB na stronie poświęconej małej Nadii
( link powyżej).

Zachęcam do udziału w akcji i do rozpowszechniania informacji na ten temat. 



1 komentarz:

  1. A ja dziękuję ci z całego serca <3 za pomoc. Za twoje piękne przedmioty które przekazałaś i które za pewnie szybko znajdą nabywców :) Dziękuję za tego posta bo dzięki takiemu właśnie rozpowszechnianiu informacji o aukcji może więcej osób się przyłączy :D
    Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru..

    OdpowiedzUsuń